onsdag 10 oktober 2007

Dofter av bakverk

Bilder: privata
I söndags köpte jag dessa doftljus på IKEA. De doftar choklad, kanelbulle och cheesecake om jag inte minns helt fel.
Är precis hemkommen från en promenad längs älven. Det är en otroligt fin dag. Synd att de allra flesta löven lämnat träden och numera ligger som ett täcke på marken. Jag får lätt lite ångest när jag inser att höstens höjdpunkt snart är förbi. Bäst att njuta av den medan den är kvar med andra ord. Jag är på ett otroligt makeover- humör. Men än så länge har jag inte kommit på vad jag ska göra här hemma. Det finns en del sängplaner i huvudet, men den sängen som jag hade tänkt beställa från IKEA finns inte till försäljning via webben. Så nu står jag på ruta ett igen. Till helgen är jag ledig och då finns det mer tid för hemmaprojekt. Har fortfarande en del saker som borde målas vita, men det är tyvärr ingen sysselsättning jag föredrar. Däremot slutresultatet!:-)
Hur ser det ut för er, några projekt på gång?

1 kommentar:

Anonym sa...

chokladljus tycker jag doftar alldeles ljuvligt!