tisdag 2 oktober 2007

Med sikte mot huvudstaden

Ett ankare. Visst är det dekorativt? Jag gillar det svarta som bryter av mot höstfärgerna.
En otroligt vacker vy en söndagseftermiddag längs älven.


Bilder: privata
På fredag flyger jag och en vän till Stockholm. Där ska vi hälsa på en nära vän som nyligen bosatt sig där. Ni kan ana vad nyfikna vi är på deras nya lya! Har redan sett några smakprov och det ser verkligen lovande ut. Med detta hoppas jag på bot och bättring - det vill säga en energikick till inredningshjärnan. Den har legat i skymundan ett tag nu.

I Stockholm väntar med största sannolikhet mycket shopping, god mat och trevliga upptåg. En helg att njuta av med andra ord. Sedan fyller min kära syster 25 år. Samma dag har jag äran att vara gudmor till lilla C (brorsans dotter) som jag berättat om tidigare. Kan dock ej medverka på dopet då denna resa var inplanerad sedan länge. Det är som man brukar säga, "alla goda ting är tre", synd bara att de infaller under samma helg:-(

Ikväll väntar montering av ikeamöbler. Vore roligt om ni lämnade en kommentar på sidan.
Sköt om er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Börjar bli några bilder på cykelbron till Teg nu, mycket bra ;)
Hoppas jobbet går fint. Ha inte ihjäl studenten, så ses vi senare :)
kram

Nygammalt sa...

Vad kul att ni får åka bort och ha det trevligt! Finns mycket shopping även om jag föredrar att ha allt samlat på en liten plats som hemma. Men ibland är det ju faktiskt riktigt kul att gå ut på stan.

Synd att det krockade med dopet, fick själv hälla upp dopvattnet på min systerdotters dop. Då var man nervös...ha ha.
Ha en trevlig resa! Kram.

Nya och gamla ting sa...

P: Ja precis, måste nog fota någon annanstans också så att det inte blir för enformigt:-)
Nygammalt: Ja det ska bli riktigt kul att återse vår vän. Ja allt blir inte alltid som man planerat, men man kan inte klona sig:-)

Anonym sa...

Vilka superhärliga höstbilder du visar! :)