tisdag 16 oktober 2007

Som om inte mörkret ute vore nog...

Bild: privat
...så köpte jag svarta gardiner till vardagsrummet. Visst är det märkligt att vi i samband med vårens ljus inreder med ljusa färger, som om inte ljuset skulle passera ändå? Och nu när mörkret gör sig påmint så fyller vi upp med mörka nyanser. Inte helt logiskt faktiskt. Men jag trivs trots allt med mina nya gardiner, även om de inte tillåter så mycket ljusinsläpp. Köpte även två nya dukar (ni får se senare), en till köksbordet och en till skänken i vardagsrummet. Just denna dag blev jag mer glad än irriterad när jag läste Hemtex "halva priset på allt":-) Jag tycker inte om butiker som satt rea till ett system.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska köpa en ficklampa på Clas Ohlson i dag efter jobbet, så jag hittar hos dig framöver, trots mörkret :p
Du och dina projekt ;)

kramar
p

Hem och Lycka sa...

Hihi, du har ju rätt, lustigt att vi inreder på det sättet.. Men snygga är de hursomhelst! Och en kanonfin stol! kram

Nya och gamla ting sa...

P: Haha, ja köp ficklampa du:-)
Mia: Tack så mycket!