onsdag 30 maj 2007

Blomsterprakt i sovrummet



Bilder: Privata
Besökte Buketten idag & fann en fin blomlåda i rotting. Då jag redan har blomlådor till balkongen var det absolut ingenting jag letade efter. Men jag fastnade för den av någon underlig anledning (var på korgjakt till hallen så kanske berodde på det). Sedan fanns det jättemånga pelargoner till försäljning. En annan konstig grej var att jag köpte vita pelargoner, jag som inte brukar köpa vita blommor eftersom jag förknippar det med begravning. Men men, ibland förvånar man sig själv.

Jag kom alltså hem med denna blomlåda med tillhörande pelargoner och murgröna. Den visade sig passa där jag planerat att ha den, nämligen på vår ena sänggavel. Lite galet, jag vet men den passade iallafall hyfsat där. Sedan hur vi ska göra med överkastet när vi bäddar upp sängen, det är en annan femma:-)
Ni får se dagens andra inköp lite senare. Har inte pyntat och donat med det än:-)

Inga kommentarer: