onsdag 30 maj 2007

Badrum



Bilder: Privata
Fortsätter blogga lite om badrummet. Köpte även ett skåp från min favoritaffär. Ja jag köpte det inte idag utan förra året. Nedsatt pris till och med, perfekt för mig som suktat efter det där skåpet ett bra tag. Jag köpte senare en tvättkorg på IKEA. Det visade sig att träfärgerna inte alls matchade, skåpet i antikfärg och tvättkorgen i en olackad färg. Efter många grubblerier bestämde jag mig för att chansa - jag målade allt i vitt. Börjar med att visa före och efter bilder på skåpet. Resten får ni se en annan dag, ni förstår - jag har inte målat alla sidor på tvättkorgen än, hehe. Ni får ursäkta bildkvalitén på första bilden, den är tagen med min gamla kamera som det visade sig vara något fel på. Jag vet fortfarande inte om jag gjorde rätt som målade om skåpet, men men...man kan alltid måla om! Jag skulle behöva ett gott råd gällande bakgrundsfärgen inuti skåpet, ska jag måla det vitt också?

3 kommentarer:

Moodboardwithflowers sa...

på ilva har jag hittat dem www.ilva.se

Anonym sa...

oj, vi är bestämt 2 Terese!

Nu har jag kikat runt lite här! En trevlig blogg du har!! Fiffig ide´ med att ha en balkonglåda på sänggaveln! :) /Terese

Anonym sa...

Jättefint badrumsskåp!