fredag 22 maj 2009

Ny bostad

Vardagsrummet med färgtema grönt/svart/vitt

Köksmöblerna. I fönstret står tre nyodlade örter.

Ett sextiotalskök med lite lägre höjd vilket passar mig utmärkt!

Bilder: privata
Nu fröken H, kommer de utlovade bilderna på den nya lägenheten. Några veckor efter inflyttningsdatum, men jag har tyvärr inte orkat publicera dem förrän nu. Som ni förstår, har jag bytt adress sedan senast och just nu består min bostad av tre rum och kök. Det känns otroligt lyxigt att ha ett extrarum som ska användas som kombinerat gästrum och arbetsrum. Det finns även en stor balkong. Nog för att många saker hittat sin plats, återstår en del "piffande" som t.ex. gardiner, tavlor, byte av golv i de två sovrummen och tapeter i sovrummet. Kommer att visa er fler bilder framöver, när saker och ting funnit sina platser.

Ha det gott! Kram C

2 kommentarer:

Fröken H sa...

Äntligen bloggas det om lägenheten. I väntan på bilder har jag kikat in på bloggen flera gånger om dagen och nästan spruckit av nyfikenhet ;-)
Så fint det är! Härligt med lite färgdetaljer både i kök och vardagsrum. Syns att ni har härlig utsikt, då trätopparna kikar fram utanför fönstret. Väntar med spänning på fler bilder :-)
Kramar!

Hanna sa...

Jag vill se mer :-)