torsdag 6 september 2007

Yankee Candle in the house

Bilder: privata
Under vissa perioder i livet fäster man sig vid olika saker. Just nu är det ljus som ligger mig varmt och hjärtat (SOM NI SÄKERT REDAN MÄRKT)! Besökte en inredningsbutik idag och började lukta på Yankee candles. Många är det som beundrat dessa dofter och gjort reklam för dem på sina bloggar. Nu var det min tur att sniffa mig till "mina dofter". Det var oerhört svårt att välja, då det finns en uppsjö av dem. Men jag fastnade till slut för tre olika; vattenmelon, svartvinbär och pilträd. Så, nu vet ni vad jag gör resten av kvällen. Sniff snaff snuff:-)

2 kommentarer:

Skrymslen och vrår sa...

Svartvinbär lät som den skulle kunna dofta gott. Bra att du har börjat använda ljuset du fick. Det var liksom det som var tanken :-)

Nya och gamla ting sa...

Hanna: Jamen jag testade precis svartvinbär men sitter nu här i en dimma o mår lite illa faktiskt. Nog så start o intensiv doft. Men kan ha att göra med att jag ähar lite ont i huvudet. Jamen visst, det ljuset ska tändas varje kväll nu!