lördag 6 mars 2010

Gästrummet



Bilder: privata
Gårdagens storstädning resulterade i några förändringar i gästrummet. Jag städade ur skänken och förberedde den för försäljning, den ska läggas ut på blocket. Funderar hur jag ska göra med kommoden, sälja eller inte sälja är frågan? Trappstegshyllan fick flytta in i gästrummet och håller numera reda på kurslitteraturen. Har även bytt gardiner. Hur jag än försöker inreda detta rum, blir det aldrig riktigt bra. Jag vill ha bort den gammeldagsa stilen. Tanken är att köpa en fåtölj som ska inta skänkens plats. Bredvid den ska ett bord stå och det ska bli en trevlig läshörna. Vill införa mer 50-talsstil.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå!

Kul att läsa nya inlägg!! :) Hur är det? Hoppas du mår hyfsat i alla fall. Tack för senast! Det var trevligt att "komma ikapp" lite... ang. kommoden så är jag en spekulant ifall du vill sälja den! Jag har alltid diggat den väldigt mycket. :)
Massor med kramar! /sarah

Malin Berg Jenssen sa...

kjempe fin blogg :D