söndag 2 november 2008

Stålänglar

Bilder: privata
Den gångna veckan har jag startat upp några pysselprojekt. Dels har jag utrustat mig med stickor och garn och har för första gången stickat. Tror att jag endast virkade i skolan. Så är stolt över min insats än så länge, trots att jag dragit upp allt fyra gånger! Det ska bli en egendesignad halsduk, fast egentligen mer som en extrakrage som jag ska sätta fast knappar på.
Igår tillverkade jag dessa två änglar i böjbart stål. Jag har gjort liknande änglar förut, men den här gången satte jag på paljetter och pärlor.
Det finns fler idéer som jag vill förverkliga inom kort. Jag har hittat två mycket inpirerande bloggar som jag vill tipsa om:

Designdrömmar: http://designdrommar.blogspot.com/
Flex inredning: http://flexinredning.blogspot.com/

2 kommentarer:

Annika sa...

Vad glad jag blir att du tipsar om min blogg! Tack!

Madelene sa...

Vilken helmysig blogg!! Så mycket fint du hittat på loppisar och änglarna du gjort var så söta=) Här kommer jag nog kika in fler gånger!!

Må så gott, och fortsätt med det du gör=)

//Madelene